2010. február 15., hétfő

Belevágok én is! :)

Csütörtök este megnéztem a Julie&Julia című filmet, és magával ragadott! Gondolom, sokunkat! :) Aki szeret főzni, nézze meg!
Több se kellett, másnap már megvolt a könyv, és lelkesen olvasgattam! :) Nem ígérem, hogy az összes receptet elkészítem, mert nem biztos, hogy minden hozzávalót be tudok majd szerezni, de igyekszem!
Persze nem csak azokat a recepteket osztom meg itt, hanem amit éppen elkészítek! Remélem, lesznek olvasóim. De ha nem, az sem baj, Emma majd egyszer biztos felhasználja a recepteket! :)

5 megjegyzés:

  1. Szia:-)!Szeretném megkérdezni tőled, hogy hol szerezted be a könyvet!Én is ki szeretnék próbálni egy-két receptet, és talán blogolnék is róla...de ez még nem biztos!Ha olvasod ezt a megjegyzést kérlek írj vissza ide!Előre is köszönöm!!Szia:-)!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Húúú, a neten vadásztam rá! Nem tudom, már hol! :(

    Ne haragudj, csk most láttam, hogy írtál! Remélem, azóta Te is ráleltél! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is odavoltam a filmért, és azonnal megpróbáltam megszerezni a könyvet, de nem találtam. Te magyarul szerezted meg, vagy angolul?
    Amúgy nagyszerű ötlet az oldal, talán Julie kiadója Téged is megtalál :)
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Már meg sem kérdezem, amit szerettem volna tudni. Én hiába lesem sehol nem találom a könyvet. Vagy is magyarul nem találom. De az Amazon.com oldalon meg lehet rendelni angolul. Magam is láttam a filmet és mély nyomot hagyott bennem. Még blogot is nyitottam ennek örömére.
    Segítségedet előre is köszönöm.
    Tímea

    VálaszTörlés
  5. sziasztok, kérem osszátok meg velem, hogy hol lehet magyarul megszerezni a könyvet?

    VálaszTörlés